Bestsellery
Dżungla mały zestaw
Dżungla mały zestaw
29,00 zł
szt
Farma średni zestaw
Farma średni zestaw
109,00 zł
szt
Pytania FAQs

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?
Jak długo muszę czekać na zamówione dekoracje ?
Chciałbym zamówić wzór, którego nie macie w swojej ofercie lub w innym formacie/wymiarze.
Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym ?
Czy mogę odebrać zamówione towary osobiście ?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
W jakich godzinach pracujecie ?
Czy jest możliwość wysłania towaru za granicę? 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?
Tak. Nasz sklep pomoże Ci w złożeniu zamówienia przez telefon w dni robocze od 8 do 16 pod numerem tel. 89/527 27 57, jednak preferujemy kontakt mailowy ze względu na mniejszą możliwość popełnienia pomyłki.

Jak długo muszę czekać na zamówione dekoracje ?
Od momentu wpłynięcia przelewu na konto do 7 dni roboczych. Jednak większość zamówień wysyłana jest tego samego a najpóźniej drugiego dnia roboczego od momentu zaksięgowania przelewu. Polecamy wysyłki kurierem UPS, przesyłka jest wtedy cały czas monitorowana, i w każdej chwili możesz sprawdzić gdzie się znajduje.

Chciałbym zamówić wzór, którego nie macie w swojej ofercie lub w innym formacie/wymiarze.
Napisz do nas na adres biuro@tifi.pl  i opisz czego dokładnie oczekujesz, odpowiemy tak szybko jak to możliwe.

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym ?
Regulacja płatności za towary zakupione w sklepie internetowym www.tifi.pl można uregulować na kilka sposobów:
Przelew internetowy (mBank)
 Przelew internetowy poprzez mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank)
 Pay Pal
 
Płatości.pl - więcej informacji pod tym linkiem http://www.platnosci.pl/
 Pobranie przy odbiorze przesyłki

Czy mogę odebrać zamówione towary osobiście ?
Jak najbardziej, zapraszamy do Olsztyna na Pl. Konstytucji 3go Maja 4 codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym należy przesłać maila na adres biuro@tifi.pl w tytule wpisując nr swojego zamówienia. W treści maila prosimy o umieszczenie informacji o chęci otrzymania faktury VAT i podanie danych, na które mamy wystawić fakturę.

W jakich godzinach pracujecie ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

Czy jest możliwość wysłania towaru za granicę?
Tak, wysyłamy towar za granicę. Paczka nie może ważyć więcej niż 3kg, wyślemy ją na terenie Europy (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) w cenie 80zł.